2012
Warsztaty "PR i marketing w NGO"


PR i marketing w NGO 29-30 września 2012
  Program warsztatów:

Podstawowe rozróżnienia i definicje
Czym jest: marketing, marketing społeczny, reklama, promocja, produkt, cena, dystrybucja (4P)
Prezentacja on-line - przykłady marketingu społecznego
Współpraca z biznesem - sponsoring a darowizna
Warsztat: Jak pozyskać sponsora?
Działalność odpłatna a gospodarcza
Elementy Public Relations
Identyfikacja wizualna


Promocja w organizacjach pozarządowych Organizacja w internecie (strona www, etc.)
Media i relacja z mediami
Cechy dobrej informacji prasowej
Warsztat: Jak stworzyć profesjonalny komunikat prasowy? Informacja prasowa w internecie
Social media (portale internetowe, Facebook, blogi, twitter)
Wystąpienia publiczne - warsztat
Jak rozmawiać z dziennikarzem telewizyjnym a jak z radiowym
Zarządzanie sytuacją kryzysową

Warsztaty odbywały się w Słubicach, w Hotelu Horda. Nasze stowarzyszenie reprezentowali: Leszek Szpak , Wiesław Ścieżka, Joanna Pióro i Natalia Olczak